Alf!

har ni sett programmet Alf, utomjordingen? Han är grym! En grym utomjording! Så jäkla kul... har alltid gillat honom, pappa gillar honom också, vi har nog lte samma barnsliga humor =P.. 

Skulle ha möte idag men vi blev klara med allt tidigare, så vi behövde inte. Skönt som bara den! Idag va det korv och mackaroner (fullkorn) till lunch. Gick rätt bra å äta, åt inte jätte mycket men jag åt. Nu när jag kom hem åt jag kycklingkorv med låg fetthalt, har börjat lära mig och äta korv igen. Tycker ju om det! Man måste börja nån stans.. Ska åka iväg och handla snart, tänkte ta cykeln men det orkar jag inte (1 - 0 mot the devil ;)), ska ta bilen istället.

Imorn har jag öppning *gäsp*.. Men jag slutar tidigt, ska hem och kanske städa lite då.. Får se, ska träna på kvällen hmm..

Ne nu måste jag åka.

Pöss!


Kommentarer
Postat av: Becka

Jag har varit sjuk i ungefär 7 år. Räknar mig som mer frisk än sjuk nu eftersom jag kan äta allt. Det är bara att jag hetsäter då och då (ibland ofta ibland mer sällan). Jag började svälta mig när jag var 14 och sen dess har det gått upp och ner (både på vågen och mentalt).

Jag har varit elitidrottare inom en kampsport. Mer än så kan jag inte säga utan att röja min identitet. Löjligt jag vet. Gud vad jag saknar det ibland =(

2008-08-12 @ 18:18:40
URL: http://bulimibecka.blogg.se/
Postat av: Becka

Förstår att det är jobbigt att jobba på Ica hehe...ja jag gav ju upp idrotten för att bli frisk tyvärr. Är jävligt bitter över det. Kan inte låta bli men försöker övertyga mig om att jag duger iaf. Min pojkvän tjatar om att jag ska skaffa ett intresse. Ett riktigt intresse. Han fattar verkligen inte hur det känns att ha gett upp det man brann för mest. Man tänker bara om inte...tänk om..osv

Har läst Emma Igelströms bok. Den var grym. Ska definitvt läsa Tinas =) tack för tipset och sköt om dig!

2008-08-12 @ 22:10:47
URL: http://bulimibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0