Bajs dag!

Var och shoppade lite kläder, blev lite gladare men det är nånting i mig som inte är helt okej. Känner mig helt ur balans. Har inte ätit som jag skall, åt nog för mycket till frukost och sen blev allt bara konstigt. Skulle köpa mat innan jag åkte hem, tog en jäkla tid. Hade sån ångest, visste inte vad jag skulle köpa. Djävulen i mitt huvud drog i mg hit och dit.. Jag vann med ungefär 25% kom hem med lax och pasta (enportionare). Shoppade även lite, det känns lite bättre när man shoppar, men det är inte snällt mot plånboken. Men fint va det!

Imorn börjar jag jobba på riktgt! Ska bli skönt å kul... Känns bättre när det blir lite struktur på vardagen.

Jag undrar verklgen vad jag väger nu? Det var ca 4 mån sen jag vägde mg. Hatar den där fitt vågen! Men samtidigt så kan jag nte låta bli å undra. Har nog lagt på mg lite muskler med så jag vet ju inte vad jag skall lita på? Äh bajs med vågar!

Nu ska jag snart gå å träna.. de e skönt! Då har jag något att göra, då kan jag inte äta all the fucking time!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0