Bodypump...

Vilken skillnad det är på pass och pass! Även om body pump passen är lika på alla annläggningar så har det faktiskt med tränan å göra hur bra man gör ifrån sig. Fan va bra han va idag (tränan)! jag är i exstas... lyckohormonerna sprudlar! Men samtidigt så är jag innerst inne lite splittrad och har ångest.. igen.. Känner mig ensam, igen..

Hmm.. orkar inte bry mig längre, e så trött.. Det verkar säkert på den här bloggen som om jag e värsta neggot hehe =P

Men jag är en rätt glad tjej faktiskt, det är bara det att jag känner att jag verkligen kan öppna mig när jag skriver. Och då blir det ofta lite nedstämt, vet inte varför? Nån ide?

Det är riktigt skönt å skriva av sig iaf..

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0