Fredag, redan?

Gud vad snabbt den här veckan gick! Jag tyckte det var helg nyss, men de e skönt.. stänger imorn.. men det gör inge.. haar varit hos mamma å pappa hela kvällen, va lite mysigt. Mamma va lite labil som vanligt, men jag e van.. Ena sekunden e hon jätte gullig, å i andra sekunden e hon jätte grinig.. Man vet aldrig vart man har henne, hon sa att hon va jätte orolig över min sjukdom, men jag vet inte om jag tror på henne? Är det bara för att hon ska få uppmärksamhet kring att hon e en bra mamma som bryr sig? Eller är hon orolig? Hon e labil som sagt, skall alltid vara i fokus. Hade köpt nya skor idag, tack som fasiken att hon ska gnälla över att hon också vill ha sånna! varför unna mig dom? Svårt å beskriva henne, hon måste upplevas..

Nu ska jag sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0