Home sweet home..

Hemma efter första riktiga dagen på jobbet efter semestern! Det var riktigt skönt å komma tillbaka! Kul att träffa mina små barn.. Dom hade vuxit så!

Tror ni inte att jag klantar mg när jag cyklar hem och vurpar med cykeln? IGEN! Den här gången va det inte med en lastbil, utan jag skulle vara duktig och cykla upp för trottoaren för att INTE vurpa med en lastbil.. Också vurpar jag för att trottoarkanten e för hög! Bra Jennifer, bra! Det kom fram en kille å frågade hur det gick, och att jag borde tvätta såren på knäna så fort som möjligt, jag bara log och skämdes som bara den!

Jag e SVERIGES klantigaste! Det kan jag få intyg på!

Nee nu ska jag inte äta.. men snart så ;)... Nee men det har gått bra med maten idag, inte hetsätit trotts att vi fått en stor korg med godis på jobbet. Jag tog en after eight och ett plommon. Inte så pjåkigt för att vara mig!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Becka

Bra jobbat!



Jadu man tänker ganska skumma grejor. Det är skönt att få ur sig allt ibland (haha nej jag menade inte att spy)



Va menade du förresten med Tina Nordlund? Vilken bok? Blev nyfiken haha

2008-08-11 @ 22:04:05
URL: http://bulimibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0