Lite bättre

Nu mår jag lite bättre.. Har vart en helt down dag idag, men man måste nog ha det ibland för att ha en uppåt dag någon annan dag. Eller vad tror du? Man borde fokusera sig lite mer på det man har, och inte på det dåliga i livet. Livet är för kort för det, inte sant?

Har hittat ett nytt ställe i vår lägenhet, köket! Vad mysigt det är att sitta här och bara va med ett tänt ljus. Det är mysigt och får mig att varva ner. Kändes så himla mycket bättre när jag tränat idag. har funderat på det där med träning, jag tränar nte längre för att bl smal och snygg, utan för att jag mår bra utav det! Visst har jag  tankarna att jag förlorar fett när jag tränar, det kan jag nte ljuga om. Men det är inte det som är fokus. Idag körde jag afro dans istället för orbitreken, det var väll bra? Jag gjorde det som jag kände för.

Började även fundera kring det här med att jag cycklar till jobbet, är det djävulen eller jag som vill? Det är faktskt jag! Det är skönt, och sen slpper man gå den där långa biten från pendeln och till jobbet. Det är skönt å komma igång på morgonen...

Nu är suget efter en smothie och macka stort, men är jag hungrig? Hmm vet inte.. Men jagska ju äta en kvällsmacka enligt mitt schema, så jag gör det vid kvart över nio tror jag... Det blir bra..

Go kväll på re!

Kommentarer
Postat av: Marie.

Det här inspirerar.



/Marie.

2008-08-10 @ 22:53:46
URL: http://mmmmm.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vad kul, tack!



// Jennifer

2008-08-11 @ 17:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0