Recept, gemensam nämnare på ätstörningar?

Hejsan svejsan..

Kollade runt lite på olika bloggar nyss, mest på bloggar där folk har olika sorts ätstörningar. Jag märker att det är många som vill baka, kollar på recept mm. Jag känner så igen mig! Man vill så gärna, men vågar inte riktigt... Jag åt faktiskt pita bröd, bearnesås och rostbiff med en pucko idag. Det gick helt okej!

Va hos farmor och farfar idag med, farmor sa att hon tyckte jag blivit för smal.. Jag bara log och tog åt mig, sjukt egentligen! Hon ga mig inte en positiv hint, utan tvärtom.. Men ajg tog det som posetivt.. Hmm...

Känner att jag nu börjar komma in i en manisk period där jag köper och köper.. Farligt, får hejda mig!

Kram å så..


Kommentarer
Postat av: Marie.

Härligt att maten gick bra:)



Gillar din blogg. Mycket.

2008-08-31 @ 10:42:36
URL: http://mmmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0