Skäms lite...

Skäms lite när jag kollar på mina tidigare inlägg.. Nu är allt super bra igen och älskar min pojke över allt annat! Varför är man så schitzo? Jag kan vara super glad ena dagen och helt instabil andra dagen.. Kankse har att göra med min sjukdom? Samtdigt så känner jag mig mycket bättre om jag jämför mig med hur jag mådde för ett år sedan..

Kolla in det här:

Allt kan inte vara klart som korvspad

Korvkiosk, Fridhemsplan, Stockholm

Klockan är ca 3 på natten och två tjejer ~23 står i kön till korvkiosken. De diskuterar sin GI-diet som de verkar väl invanda i.
Korvgubbe: Vad får det lov att vara?
Tjej: Två korvar med senap, men utan bröd.
Korvgubben: Utan bröd?
Tjejen: Ja.
Mannen bakom tjejerna tittar lite konstigt på dem.
Tjejen (lite fräckt till mannen): Du borde också tänka på att ta utan bröd.
Mannen: Min flickvän tycker faktiskt om mig som jag är…


Kommentarer
Postat av: Marie.

Härligt att du känner att du mår bättre:)



Gillar din blogg.

2008-08-19 @ 20:51:06
URL: http://mmmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0