Träning idag, yes my darling!



va på gymmet idag på em efter jobbet.. Kände mig först jätte trött och lite småförkyld men när jag kom igång, kom jag igång ;).. Jises vad body pumpen har gett! Fick lägga på en massa vikt i gymmet. Kul!

Hade lönesamtal med bossen igår.. Det gick riktigt bra! Va lite nervös, men det gick över förväntan.. Dock inte med lönen *morr*... Hon sa att jag hade överträffat hennes förväntningar ocha att jag var duktig på att förmedla kunskap och få med mina kollegor och även ta del av andras kollegor... Och sen att jag va social och bra med alla.. Hur kul som helst att höra.. Men jag klagade ändå på lönen, fick det högsta man kunde få enligt henne. Men med tanke på min ingångslön förra året så va jag lite besviken...

Lite jobbigt nu på jobbet att alla håller på å GI:ar... Ingen vet att jag har det som jag har det med mina matproblem. Men ibland känns det som om jag avslöjar mig själv.. Börjar fråga en massa om deras dieter och grejjer.. Då tittar dom med ond blick på mig och säger: Du får inte hålla på med sånt! Du är redan smal...  Äh, jag e ju bara lite intresserad av kost och hälsa, eller vad säger ni?? ;P

Ne nu ska jag surfa vidare och lyssna på regnet...

Kram (kommer ihåg när man skrev kramiz när man va mindre *piiinsamt* =P)

Kommentarer
Postat av: Marie.

Härligt att jobbet går bra:)



Eller hur är det svårt att stänga av örat när människor snackar dieter osv. Mat är ju ändå en stor del av livet. Och vi kommer alltid få kämpa med att inte tänka destruktivt.





Lycka till!



Kram Marie

2008-08-21 @ 08:39:15
URL: http://mmmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0