Varför?

Varför är livet upp och ner, hit och dit hela tiden? Varför kan man nte bara vara på en jämn nivå hela tiden? Vad vill jag?

Jag tvivlar konstan på allt, ändrar och fixar hela tiden.. Vad är jag ute efter?

Det är alltid något som måste ändras och fxas med. Ingentng kan bara få va.. Inte ens mitt förhållande.. Det kanske är förhållandet som det är fel på?

Hur vet man vad som är rätt och fel? Jag har lärt mg att man skall gå på magkänslan, men om magkänslan är olika från den ena sekunden till den andra? Ska man då gå på den känslan man har flest gånger i magen?

Jag verkligen älskar en del av ++++ sidor, men vissa sidor klarar jag inte utav. Jag vill ha någon som jag kan äta frukost med, tala om allt med, träna/ göra saker med, tvätta tllsammans mm. Jag vill iinte vara den som bara tjatar jämt, jag vill inte ta ansvar för allt  hemmet. Jag vill bara va...

Kan ingen låta mig bara va? Måste jag ta ansvar jämt? Eller är det jag som tar på mig för mycket ansvar? Men vem fan vill komma hem till ett skitigt hem efter jobbet? Vem vill komma hem tll ett hem där maten aldrig är lagad? Där det aldrig är städat? Där ingen frågar hur du mår? Inte jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0