Vilken sjukt nice dag..

Igår va det en super nice dag! Jag va me pojken hela dagen nästan, och vi gjorde en massa grejjer tillsammans. Bla. köpte en soffa som jag är jätte nöjd över! Den kommer dock om 6 veckor.. Den som väntar på något gott u know. Köpte den på mio, trodde aldrig jag skulle ha råd med något därifrån, men dom hade ju avbetlaning =P.. Ne  men, soffan va kanske 3000 kr dyrare än om jag hade köpt en på ikea. Det är det värt! Vår soffa vi har nu e så ful å skitig så jag kan spy på den!

Sen på kvällen åkte jag å kollade på min kompis när hon körde innebandy. Honn va super duktig! Idag ska vi åka till mamma å pappa, å sen till farmor och farfar å hälsa på. Ska bli lite trevligt.

Ska även kämpa som fan för att bara äta när jag e hungrig idag, det gjorde jag igår! Va så skönt å lyssna på kroppen, och inte på klockan. Visst ska man äta regelbundet, men man kan ju inte äta när man inte är hungrig.. Eller?

Kram banan yao ;)...



Den här blev det, men en grå/svart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0