bihålebajs och solsken...

Världens finaste dag ute har det varit! Älskar solen.. Jag är dock hemma med bihåleinflamation, e skit trött men har svårt att sitta still. Har varit ute å flängt ändå.. först till apoteket, promenerade dit å hem (tog 1,5 timme).. Sen kom jag hem å käkade å sen iväg igen, pappa hade åkt in på sjukhus.. igen.. med ambulans inatt =(.. Vet inte vad jag skall tro.. han missbrukar allt som  går å missbruka (dock har han slutat med knark å alkohol).. Nu hade hans natriumvärde kommit ur balans.. han brukar missbruka vatten (ja, du läste rätt).. Men han säger att han inte har det.. Lilla pappsen, älskar dig så gudomligt mycket ändå ska du veta!

Nu ligger jag här.. har försökt kolla på film, men är för stressad.. Hatar å va hemma, det är jag, maten, skafferiet, kylskåpet och mina jäkla tankar krring mat! Vad ska man göra? Nån som har nått tipps på hur man får bort mattankar? Försöker verkligen å äta endast när jag är hungrig, men det är svårt när man inte vet riktigt hur man ska känna sig när man är hungrig..



Kommentarer
Postat av: Star

Bestäm att du äter ett visst antal mål om dagen, kanske 4-6 st, då blir du aldrig vrålhungrig/får jättesug och förhindrar att du vräker i dig vid ett tillfälle och mår dåligt av det. Lycka till :)

2008-10-26 @ 22:12:27
Postat av: Jennifer

Tack för tipset! Äter nästan alltid ca 5 - 6 ggr/ dag. Har dock kommit på att jag nog ska sluta äta mackor till mellanmål mm. Det triggar lite, eftersom att det är så gott!

2008-10-27 @ 16:55:12
URL: http://misskrusan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0