Bröd eller bröd, eller någonting annat??



Gick till jobbet idag, det var skönt å komma ut å igång igen! Kändes dock som om jag kom in i mina gamla matvanor lite igen, det har gått bra under de sista dagarna nu när jag vart hemma, men på jobbet är det smörgås hela tiden! Till frukost mjuk och hård, lunch knäckebröd, mellis mjukt bröd och knäckebröd.. Brukar även äta kvällssmörgås, blir det för mycket bröd?? Det är så jobbigt å ta med sig en massa mat, men bröd det triggar så mycket.. Samtidigt som det kanske triggar mig ännu mer om jag inte äter det när det står framför näsan? Hmmm..

Life is complicated ;P.. Förstår ni nu varför jag försöker va så anonym (utan foton mm) i min blogg? hehe =P

Kram på re!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0