Låt mig få vara den jag är...

Du ska ALDRIG utgå från att du kan ändra en annan människa, ALDRIG! Om du är i ett förhållande där du vill förändra den andra, gå vidare.. Hitta den som passar dig! Tro fan inte att du kan ändra en annan person!

Blev så jäkla ledsen igår när vi va på väg hem..  J sa att han tyckte om mig när jag drack, att jag gjorde det. Jag blev pissförbannad! Han vet att jag inte tycker om att dricka! Jag dracka inte för att passa in i ramen, passa in i samhället och hans föreställningar om att man "ska" supa.. Annars är det lite konstigt.. Bara för att hans familj dricker! Jag är uppvuxen i ett hem där alkoholen va ett stort ont!

Nu på sistone har jag käkat så mycket tabletter hit och dit.. Sömntabletter varvat med koffeintabletter, och nu massa alkohol.. Det är inte jag! Jag gillar inte sånt igentligen.. Men jag pallar inte med vardag, träning, mat mm annars.. FAN!

HATA ALKOHOL, den ska aldrig mer få ta över mig, min pappa eller mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har nog inte lagt på mig så mycket muskler egentligen utan det var nog det dåliga ljuset som skuggade lite föredelaktigt. Annars så är det ju bara att träna på.

Du ska ju inte dricka för att göra någon annan glad. Om du inte pallar med vardag, träning och mat utan att ta en massa tabletter så kanske det är bättre att släppa alla krav ett tag och bara hitta tillbaka till dig själv.

2008-10-19 @ 11:46:22
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Rebecka

första gången jag läser din blogg så jag kan ju inte uttrycka en riktig åsikt kanske, men har haft människor i mitt liv och familj som haft olika slags drogproblem, så om du känner att den där alkoholen någon gång blir för mycket, luta hellre helt. du skriver bra, så fortsätt blogga!

2008-10-19 @ 15:31:39
URL: http://bizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0