Me estoy trött...

E trött som fasiken, har varit på jobbet i ca 12 timmar... fritid?? Neej, vad är det? Keep on fighting girl! Det är bara å köra på, bara se fram emot nästa helg som sveper förbi på ett swish!

Vet inte om jag har käkat bra idag? Tror det? Eller jag åt 3 kycklingkluppor med ris, hade tänkt 2 stycken.. sen bara tog min hand den sista kycklingklubban endå! Why man, why? Va det jag? Eller min sjukdom? hur vet man när man skall sluta käka? Det är helt sjukt att jag frågar det, men det är faktiskt svårt...

Hälsade på farmor å farfar igår, gud vad mysigt det var.. Dom e så speciella, all respekt till fd kriminalkomisarien och tyskan som tagit sig igenom 2a världskriget! Snacka om erfarenheter! *kärlek*

Puss!


Kommentarer
Postat av: evisen

Hej! i know, de här me "vad är lagom". Har man en gång börjat mixtra.........





skrev i min msn-adress!



Godnatt på dej!

2008-10-21 @ 22:03:18
URL: http://metrobloggen.se/balansotraning
Postat av: evisen

Hej! i know, de här me "vad är lagom". Har man en gång börjat mixtra.........





skrev i min msn-adress!



Godnatt på dej!

2008-10-21 @ 22:03:29
URL: http://metrobloggen.se/balansotraning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0