Måndag...

Vad kan man mer säga än måndag? Idag har det varit en typisk måndag.. en sån där seg dag som man bara måste ta sig igenom, men som är så jobbig..

Nu är det värsta över iaf.. Ska gå på bodypumpen lite senare.. Ska bli skönt, då blir jag pigg och allert. Det är som en drog. För hoppningsvis följer kompisen med också...

Har funderat på en ögonoperation, min syn har blivit bajs dålig! Skiter i hur mycket det kostar, jag ska fan göra det! Så det så!

Annars går det typ inte så bra med maten just nu, känner att jag måste tygla mig själv som en häst typ hela tiden. Jag tänker: äh, det gör väll inget om jag tar en liten smörgås till! Visst fasiken spelar det roll! Måste fatta det bara.. Skärpning till mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0