Underbar kväll... Livet, och livets öde? Vem, varför?

Har haft en underbart mysig å superkul kväll med mamma å pappa, älskar sånna kvällar! Det var nog ett år sen ajg hade det så mysigt, jag kände att jag verkligen var JAG ikväll.. Det var så mysigt, går inte att beskriva. Det är en känsla som bara mamma å pappa kan ge mig.. Känslan av att vara JAG, pratade även med en av mina äldsta kompisar idag med, och hon kan få mig å vara jag som bara den med! Undra om det är för att det är dom som man kännt längst, som gör att det känns som om man blir hel i deras sällskap? Skumt men en otrolig kick! Undrar om det är den känslan jag söker i mitt förhållande? GÅR det att få den känslan med någon man inte kännt hela livet? Hmm.. Det var en klok kvinna som sa att man kan bli knäpp om man tänker för mycket.. Jag säger hmmm igen ;P...

Känner fortfarande idag att det är lite jobbigt med maten, allt är frestande! Ville äta pizza idag, men jag vågar fan inte! Orkar inte ha den ångesten, tog en sallad istället.. Med en stor klump vitt bröd.. Bajs I say.. Bajs I say...




Varför lever vi? vad är meningen med livet? varför har alla olika öden?

Man föds som en tom dator som fylls på med åren.
Allt som händer dig lagras där och inget går att radera ur systemet.
Hela ditt liv finns där,  alla minnen, känslor, glädje, hat och kärlek.
Ibland vill jag fly mitt system, bara vara på en fin plats där det inte finns någon ondska. Där ingen kan göra mig illa. Där varje natt är ljus, där verkliga mardrömmar inte existerar.
Kommer jag någonsin finna en sådan plats......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0